NickKK Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Hej alle, Sad og rodede med modulerne og pludselig er indkøbskurven helt vildt kikset ud! I kan selv se på www.nicksfotogrej.dk Hjælp! Jeg fatter ikke hvorfor den pludselig ser sådan ud! En anden ting er, som også skrevet lidt om i en anden tråd, at jeg vil egentlig gerne tage en KOMPLET backup af shoppen, så jeg kan rulle 100 % tilbage. Det er åbenbart ikke nok med PUBLIC_HTML-mappen (shoppen er hostet ude i byen), men hvilke andre foldere skal jeg så også backuppe? På forhånd tak for hjælpen. /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted November 12, 2011 Author Share Posted November 12, 2011 Nå, jeg fik løst problemet ved at afinstallere modulet og installere det igen. MEN hvordan fjerner jeg den lille kurv oppe i toppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 MEN hvordan fjerner jeg den lille kurv oppe i toppen? Jeg mener du skal deaktivere/afinstallere modulet Bruger Info Blok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted November 12, 2011 Author Share Posted November 12, 2011 Ja, det har jeg prøvet, men så fjernes både det lille link til kurven og Login-linket. Og jeg vil jo gerne bevare Login-linket. Er det ikke en måde hvor man kan få Login for brugeren ned i en boks i højre kolonne? På forhånd tak for hjælpen! /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts