Tim1979 Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Hallo mensen! Ik ben hier nieuw, dus ik zal ongetwijfeld wat fout doen. Ik wil een theme/template installeren, wanneer ik een zip bestand wil uploaden zegt hij dat het bestand mogelijk beschadigd is. Wanneer ik het via FTP in de map themes zet zie ik hem gewoon niet bij apperance. Ik kan hem zo dus niet wijzigen. Wie weet wat ik fout doe? gr Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
verhoej Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Ik heb dit ook verschillende keren gehad dat een the niet wilde instaleren via het zip bestand. Heb je alles goed via ftp in de juiste mappen gezet? Vaak moet je nog modules in de modules map plaatsen etc. Als je dit allemaal goed heb gedaan via ftp moet hij zichtbaar zijn. Je hebt tochwel het zip bestand uitgepakt toen je het via ftp uploade? Misschien een domme vraag maar wel belangrijk =} Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Als je het zip bestand uitpakt op je pc dan heb je meestal een map themes en modules in je zip zitten upload deze gewoon naar de root van de FTP waar je webshop draait en dan staat die er wel bij. Let wel op dat er ook een Config bestand bij zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim1979 Posted November 10, 2011 Author Share Posted November 10, 2011 Hoi! Bednakt vootr jullie reactie! Ik heb idd eerst het ZIP bestand uitgepakt. Wat me opviel was idd geen config bestand. Ik ben maar opzoek gegaan naar een andere template... Jammer dat ze zoveel geld kosten... Als iemand nog wat leuks weet voor niet te veel of gratis hoor ik dat ook graag! ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Je kunt hier een aantal gratis themes downloaden (in elk geval 3 voor versie 1.4): http://addons.prestashop.com/en/3-templates-prestashop Filter op 'Free' en selecteer je PS versie. Verder wordt in deze forum sectie ook een aantal gratis themes aangeboden: http://www.prestashop.com/forums/forum/117-themes/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts