Martin Hedegaard Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Er der nogen her inde som kender til en måde, man kan eksporter sine kunders oplysninger ud af back-end, så man får der oplysninger med, som fx: Navn Telefon nummer email Sidste gang de bestilte varer Hvor mange gange de har bestilt på shoppen. Kunne det tænkes at der fandtes et smart plugin, der kunne gøre det for en? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rush Networks Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 I hvilket format skal du bruge dem? Skal det eksporteres til en anden prestashop eller ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted November 8, 2011 Author Share Posted November 8, 2011 Det skal bruges til at eksporterer det til mit adresse kartotek på min mac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Og hvilket format kan dit adressekartotek på mac importere i? Det må være det, der er interessant. Men prøv at gå i din PhpAdmin, og lave et udtræk der, og se om du kan importere det i et format, som du kan bruge på din mac. Det er ikke noget, du kan gøre i BO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted November 8, 2011 Author Share Posted November 8, 2011 Jo det kunne man godt. Men man kan kun få deres navn, mail adresse, og fødselsdag ud. Jeg kunne dog derimod også godt tænke mig at trække deres adresse ud, og telefon nummer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Så må du lave en query, som kan det ved at joine forskellige tabeller. Det er ikke noget jeg lige kan lave på 5 minutter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Hej Martin, er det stadig noget du skal bruge ? jeg har lavet SQL syntaksen som henter det hele undtagen sidste køb og antal køb, men det kan nemt tilføjes... jeg har haft lavet udtrækket i forbindelse med alm. brevfletning til udsendelse af reklamer med fodpost :-) jeg kan godt prøve at finde det frem hvis du er interesseret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts