pietjanssen Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Hallo, Op dit moment heb ik problemen met het contact form. Als ik op de link klik krijg ik een 404 pagina. Ik weet niet of ik hiervoor nog modules moet inschakelen? Ik heb geen bestanden veranderd, de template is prestashop_alt. Ik kan niet vinden waarom alleen die pagina dus een 404 geeft. Extra info: De engelse taal werkt wel, alleen de nederlandse taal dus niet. Alvast bedankt, Piet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Probeer eens je Cache leeg te maken. Dit kun je doen door in je FTP naar de map: /tools/smarty/compile te gaan en deze leeg te gooien. Wat ook nog kan helpen is om de map: /tools/smarty/cache leeg te gooien. Meestal moet het goed zijn als je deze hebt leeg gegooid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietjanssen Posted November 6, 2011 Author Share Posted November 6, 2011 Dat was hem inderdaad, dank u wel voor de snelle hulp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Geen probleem hou het in je achterhoofd vooral als je werkt met TPL bestanden is het belangrijk om die 2 mappen elke keer leeg te gooien anders zie je de wijzigingen niet. Zou je zo vriendelijk willen zin om even in je eerste post voor de titel [sOLVED] te zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ysco Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Je moet alleen niet je index.php verwijderen uit die mappen. ysco.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Je moet alleen niet je index.php verwijderen uit die mappen. ysco.. Waarom niet ?:$ heb dit altijd gedaan wat heeft dit voor nare uitwerking dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts