brendy Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 Hallo allemaal, Ben pas begonnen met Prestashop. Maar heb nu ineens 2 monitoren op de website staan. Als je erop klikt dan wordt je doorgelinkt naar de Prestashop website. Heb ik iets geactiveerd? Ik kom er niet uit wat ik verkeerd heb gedaan of wat ik uit moet zetten? Wie kan mij helpen. Alvast bedankt voor je reactie. Groet, Brendy Link to comment Share on other sites More sharing options...
brendy Posted November 6, 2011 Author Share Posted November 6, 2011 Hallo allemaal, Ben pas begonnen met Prestashop. Maar heb nu ineens 2 monitoren op de website staan. Als je erop klikt dan wordt je doorgelinkt naar de Prestashop website. Heb ik iets geactiveerd? Ik kom er niet uit wat ik verkeerd heb gedaan of wat ik uit moet zetten? Wie kan mij helpen. Alvast bedankt voor je reactie. Groet, Brendy Kon het niet nalaten om te blijven zoeken. Ik heb het gevonden! Case solved! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Misschien is het eventjes handig als je erbij zet hoe je het hebt opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qualityangel Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Das denk ik gemakkelijk, de module advertentie is gewoon dubbel geactiveerd in de positie lijst zodat deze 2 keer verschijnt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Mooi, maar het is gewoon handig om het er even bij te zetten. Kun je in je titel ook nog eventjes [sOLVED] zetten alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
brendy Posted December 16, 2011 Author Share Posted December 16, 2011 Ik voel me echt simpel maar hoe kan ik dit aanpassen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 dit doe je door de eerste post van jou te editen met full edit , dan kan je het onderwerp aanpassen ( solved) ervoor zetten het is inderdaad de advertentie module , maar zag dat he het reeds opgelost had deze kan je ook aanpassen door via modules dan betreffende module zoeken aanklikken en dan configureren hierin kan je dan de eea aanpassen in de advertentie module kan je dus een andere foto plaatsen en een link erbij zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts