isd2403 Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Hejsa, Jeg er kommet i store problemer. Som bekendt beregnes fragten ud fra vægten. Det har kørt helt kanon nu i 3 år, MEN nu har jeg problemer. Jeg har den sidste uges tid oplevet at der beregnes totalt forkert fragt på mine varer. Fragten beregnes slet ud fra de "tariffer" jeg har angivet i bagkontoret. Mange af fejlene har jeg opdaget på forkant, men ikke alle. Hertil kommer, at mine kunder jo bliver ganske forskrækkede når det opdager at fragten er kr. 80.00 for en vare til t.eks. 60,00 kr. Jeg har eksempler på at to helt ens varer sælges med to forskellige fragtbeløb, henholdsvis 46,00 som er den rigtige, men samme vare solgt en dag senere, beregnes der kr. 80.00 Nu har en eller anden Italiensk mindre begavet stråhat anmeldt mig på Trustpilot, uden at give mig en chance for at udbedre fejlen. Er der andre gæve Prestashop ejere som har oplevet det samme. Se evt. min "straf" på trustpilot.dk - søg på fotoimport.dk Håber der er nogen som kan hjælpe mig. - problemet kan jo også ramme jer!!!! mvh Ivar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Du siger en italierner har anmeldt dig på Trustpilot - er dine fragtopsætninger til Italien korrekte? Og dine zoner i øvrigt? Jeg har ikke oplevet at fragt beregnes forskelligt fra kunde til kunde - hvis de gør, så skyldes det forkert opsætning et sted. Så for at underbygge din påstand: "Jeg har eksempler på at to helt ens varer sælges med to forskellige fragtbeløb, henholdsvis 46,00 som er den rigtige, men samme vare solgt en dag senere, beregnes der kr. 80.00" må du give os nogle flere oplysninger og links samt skærmdumps. P.S. Fragten beregnes ikke som "bekendt" ud fra vægt, det kommer an på om du har sat det op til pris eller vægt. Har du f.eks. tjekket, at du har en (korrekt) vægt angivet på de produkter, der opfører sig anderledes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts