dver Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Hallo, Ik zit met een probleem de prijzen worden niet weergegeven in de webwinkel, kan ik dit ergens instellen? De catalogus mode staat uit want de knop om te bestellen is er en werkt. Graag hulp alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dver Posted November 2, 2011 Author Share Posted November 2, 2011 Ik ben er net achter gekomen dat het fout gaat tijdens het uploaden van de csv productlijst. Bij de product opties staan er twee aangevinkt na upload. Opties: beschikbaar om te bestellen prijs weergeven Maar deze werken niet want de prijs wordt niet weergegeven, pas als ik handmatig deze opnieuw aanvink is de prijs ineens wel zichtbaar. Waardoor komt dit? en hoe kan ik de overige 10.000 producten snel aanpassen? of moet ik iets in de product lijst aanpassen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dver Posted November 3, 2011 Author Share Posted November 3, 2011 Ik ben eruit, op een of andere manier is er iets fout gegaan tijdens de upload GEEN IDEE wat, maar dit is de oplossing; Ga naar phpmyadmin en dan naar je database en zoek ps_product open deze door er op te klikken. Klik hierna op wijzig en vul onderstaande opdracht in. UPDATE ps_product SET show_price = replace(show_price, '0', '1') WHERE show_price LIKE '0' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Fijn dat je zelf de oplossing hebt gevonden. Kun je je topic naam dan eventjes aanpassen naar [sOLVED] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts