Martin Hedegaard Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Nu har jeg forsøgt 8 gange at opgrader til Prestashop 1.4.5.1. Men jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere... Er der nogen herinde som har styr på det? som måske har lyst til at være mig behjælpelig med at opdatere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Hvilken version opgradere du fra og har du nogen specielle core ændringer der gør at det kan være bøvlet at opgradere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted November 2, 2011 Author Share Posted November 2, 2011 Jeg vil gerne opdaterer fra 1.4.3. Jeg har holdt mig fra at lave core ændringer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Det skulle da ikke være så kompliceret at opgradere fra den ene 1.4.x version til en anden. Hvorfor vil du gerne opgradere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Har du brugt den indbyggede upgrade funktion? Hvis du ikke har den i din shop, kan du downloade den fra forum og installere den som modul. Men ligesom Tim spørger jeg også, hvorfor du vil opgradere, når du i forvejen har så ny en version? Personligt tror jeg tidligst jeg opgraderer min version 1.4.4 når version 1.5 har fungeret som stable i min. 6 måneder. Mange af de rettelser der kommer til version 1.4 lige nu er smårettelser, ikke ny funktionalitet. Hvis din shop virker, så behold den, er mit bedste råd:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Jeg forstår ikke alt den opgraderings "ros" folk har, både med prestashop men også med alt muligt andet. Jeg har stadigvæk en computer med windows XP, det fungere fint til det behov der er på den computer. Jeg har muligheden for at installere en nyere version af windows, men hvorfor skal jeg dog bruge tid på det når det fungere til behovet? Derud over så er der jo chancen for at noget går galt og at jeg derfor taber data undevejs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts