DanielBN Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 når man trykker på "mere info" kommer man ned i bunden af siden på produktet, hvor der står beksrevet mere detalieret, om varen, der er en fane hvor der står "mere info" men det ser ud til at der sagtens kunne være flere faner hvordan kan man evt lave dette, vi vil gerne have eks, "indhold - referencer - anvendelsesmuligheder" og evt flere. nogle som ved hvor man kan indsætte dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 De kommer automatisk, når du f.eks slå modulet med kunde anmeldelser til. Om du selv kan lave nogle faneblade, afhænger af dine evner til at programmerer, da jeg ikke mener der findes et modul til det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Der findes et modul til at lave en ekstra "tab" men det er lidt bøvlet mht. hvis det skal implementeres på alle sine produkter.. Du kan finde modulet her: Extra Tabs /Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted November 2, 2011 Author Share Posted November 2, 2011 umidelbart ser dette modul ud til at gøre det jeg ønsker, men hvor skriver man den tekst som skal være under fanen? gik egentligt ud fra at det burde skrives inde i "catalog" og så under varen, men der kan jeg ikke se det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted December 17, 2011 Author Share Posted December 17, 2011 er der nogle som ved hvordan man integrer dette, kan godt få det lagt ind, men kan ikke se noget sted hvor man skriver teksterne ind henne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted January 2, 2012 Author Share Posted January 2, 2012 slet ingen?? kan sagtens få modulet ind, men kan ikke finde sted hvor man skriver teksterne ind, nogle som kan hjælpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Nu har jeg ikke prøvet modulet, men jeg læste lige teksten i linket ovenfor, og deraf fremgår det - som jeg forstår det - at man skal definere et par filnavne, som teksten/tab'ens indhold så kan være i. Dvs. du definerer et par filer for hvert produkt, hvor der skal være et ekstra faneblad. Ret bøvlet, hvis det altså er forskelligt indhold. Det må være nemmere med et bedre modul. Kigger lige... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Bare et hurtigt søg: http://addons.prestashop.com/en/front-office-features/3529-ultra-tab-aditional-tab-.html Til den slags småpenge er der ingen mening i selv at programmere, hvis modulet ellers kan dække dit behov. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 det ser ud til at kunne det jeg søger. har lige skrevet til udvikleren og spurgt om den også kan bruges på dansk, er jo godt klar over at man bare kan skrive det på dansk. men hvis man nu ønsker at bruge shoppens automatiske sprogvalg så er det jo lidt dumt at skrive alle teksterne ind det forkerte sted.. vender tilbage herinde når jeg får svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts