Jacob Skaarup Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Hej har fået denne besked på min backend, men forstår ikke hvordan jeg retter i det som står. Your are currently connected with the following domain name: xn--tilbehrsshoppen-bub.dk This one is different from the main shop domain name set in "Preferences > SEO & URLs": www.tilbehorsshoppen.dk Click here if you want to modify the main shop domain name Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak. -Jacob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Det ser udsom om der er noget manglende understøtning af domæner med øæå i prestashop. Du kan prøve og kopiere det øverste URL ind hvor den nederst er "Preferences > SEO & URLs" Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Nej det har ikke noget med æøå at gøre. Prestashop gør dig bare opmærksom på at du er logget ind i BO uden brug af www og at du har sat shop domænet til at være med www Hvis du prøver at logge ind på din administration side, og husker www i url'en, så er meddelelsen væk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 mon ikke det kan have noget med øæå at gøre, når der nu er ø i domæne navnet, men ikke i det indtastet domæne navn?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Nej det har det ikke Jeg kan også få beskeden frem hos mig, hvis jeg logger ind på admin delen med www, da jeg har sat min fortrukken url til at være uden www Men det er kun i version 1.4.x at den kommer og fortæller dig det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Lad os hører hvad der hjalp hos jacob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacob Skaarup Posted November 6, 2011 Author Share Posted November 6, 2011 Jeg må give Diesel 02 ret, nu er den forsvundet, bare ved sådan en lille ting. Ellers tak for hjælpen alle sammen. Fedt at man kan få så god support:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Godt at du fik det løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts