Jump to content

Opfølgning på kunder

Homeshop.dk

Recommended Posts

Hej Thomas

Jeg kender ikke modulet, men det ser da faktisk lidt interessant ud - ikke mindst om man kan style de mails man sender. Jeg har nemlig også overvejet at sætte gang i noget tilsvarende efter et køb, både til at få noget feedback, men måske også sende en rabatkode. Og TrustPilot nægter jeg at bruge...

Mht. cron-job kan du lave det under Værktøjer, Genveje. Så indsætter du simpelthen blot URL'en fra modulet og vælger det øverst fra din dropdown, som sidder på alle sider i BO. Jeg bruger dette til at køre cron-job til e-conomic. Vedhæfter lige et skærmdump.

post-59716-0-59696400-1320090340_thumb.jpg

Ann-Karina hvorfor sætter du ikke bare en cronjob op, du er meebox kunde så det kan du nemt lige gøre :)

Jeg har overvejet at modulet lidt om, og blot bruge til at sende mails til kunder der har oprettet en bruger, men har forladt siden uden at købe noget. I mailen vil jeg så spørge om der er sket fejl, eller om de har spørgsmål som vi kan hjælpe med :)

Ann-Karina hvorfor sætter du ikke bare en cronjob op, du er meebox kunde så det kan du nemt lige gøre :)

Jeg har overvejet at modulet lidt om, og blot bruge til at sende mails til kunder der har oprettet en bruger, men har forladt siden uden at købe noget. I mailen vil jeg så spørge om der er sket fejl, eller om de har spørgsmål som vi kan hjælpe med :)

@Tim - jeg har faktisk først i sidste uge set funktionen hos Meebox :rolleyes: Så jo det skal jeg da sætte op, det var såmænd også mest for at fortælle, at det kan man også via BO (hvor det jo så dog skal køres manuelt).

Og jeg har de samme overvejelser med opfølgningsmails. I dag sender jeg manuelt en mail, hvis jeg ser en kunde har oprettet sig og ikke gennemført købet. Og det har faktisk vist sig efterhånden nogle gange, at det var fordi de havde problemer med bestillingen - f.eks. Moneybookers, hvor de så med lidt hjælp har fået bestilt.