diondp Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 hejsa, jeg har efterhånden tilpasset den indbyggede OPC en del med hensyn til at have fjernet felter osv. jeg ønsker dog at fjerne det sidste for at den er helt strømlinet.: det drejer sig om de første 2 input bokse med Fornavn Efternavn som på det viste billede.. jeg kan nemt fjerne feltet ved at kommentere dem ud i TPL filen, men problemet er så at kunden står i BO som "Undefined Undefined" og ligeledes skriver FrontOffice: velkommen "undefined undefined".. jeg har forgæves kigget i controllers/orderOPCcontroller.php og classes/customer.php feltnavnet til de første felter er anderledes end dem nede i leveringsadressen (naturligvis) de hedder henholdsvis customer_firstname og customer_lastname jeg ønsker blot at den indsætter værdien fra firstname og lastname (fra leveringsadressen)... er der nogen der har et hint til hvilken PHP der får denne postværdi ? det skulle rettes i controllers/AuthController.php her tilføjet man variable fra fornavn og efternavn så det stadig kommer ind i shoppen, og så udkommentere man de to linjer i TPL filen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Hvilke linjer skal rettes/udkommenteres? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Man skal bare lave de to nederst som hidden så spiller det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Huh?? Hvilke linjer? Hvordan laver man dem som "hidden"? Jeg har forsøgt at udkommentere alt hvad der har med name at gøre, og i flere forskellige kombinationer - men det står der stadig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Nå, ligegyldigt.. Jeg har opdaget, at for- og efternavn automatisk indsættes i de nederste felter alligevel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts