Prestawise Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Hej i dejlige mennesker Jeg har PrestaShop ver. 1.3.1 kørende men har brugt ajax-cart.js fra 1.4.x.. Er det muligt at gøre sådan at indkøbskurven aldrig "lukker" sammen, men istedet altid er åben. Bedste hilsner Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Det må du uddybe lidt mere. "lukker" sammen. Hvad mener du med det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 29, 2011 Author Share Posted October 29, 2011 Kurven er "lukket" som standard, efter du smider et produkt i din blockcart så "åbner" den sig, så du har mulighed for at trykke på Gå til kassen. Jeg vil bare gerne have at den er "åben" at all time Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Mig stadig ikke forstå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 29, 2011 Author Share Posted October 29, 2011 Man siger jo at billeder siger mere end ord.. Så jeg har lavet et lille screendump, så håber jeg at mit volapyk giver mere mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Ja, og så er det jo at mig stadig ikke kan forstå. For sådan ser det altså i mine shops, uden at jeg gør noget. Måske er det fordi du blander ajax-card.js fra en 1.4.x.x. ind i en 1.3.1.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Jeg tror, at det er funktionalitet i version 1.4, at kurven ikke kollapser, når der ikke er varer. Jeg mindes, at min shop i version 1.3 så ud som Napz beskriver, mens den i den opgraderede version ser ud som det Napz ønsker - så på med vanten og i gang med opgradering. Jeg har lavet en vejledning på prestatips.dk, som er en oversættelse af den engelske vejledning samt mine kommentarer til / erfaringer med opgraderingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 Det er ikke helt rigtigt. I de 2 shops jeg stadig har i version 1.3.1.1, så kollapser den ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts