Homeshop.dk Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Hejsa Er der nogle af jer som bruger ean faktura? Jeg hæckere forespørgsler på dette og kan godt klare det med vores finans system (aspect4), men ved ikke lige hvordan jeg skal klare det på shoppen, et eller andet sted kan man vel klare det med lidt ændringer til efterkravsmodulet men kunne være der var en smartere løsning. Håber nogle kan give lidt feedback På forhånd tak Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Hejsa Er der nogle af jer som bruger ean faktura? Jeg hæckere forespørgsler på dette og kan godt klare det med vores finans system (aspect4), men ved ikke lige hvordan jeg skal klare det på shoppen, et eller andet sted kan man vel klare det med lidt ændringer til efterkravsmodulet men kunne være der var en smartere løsning. Håber nogle kan give lidt feedback På forhånd tak Thomas Umiddelbart findes der ikke noget modul til EAN faktura, men det er selvfølgelig noget der kan udvikles, hvilket jeg har overvejet. Men indtil da har vi ændre lidt i efterkravsmodulet, tekst osv, samt ændret lidt ved kundeoprettelsen så der er plads til at skrive EAN nummer. Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
pbo Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Hej Michael Kunne du ikke tænke dig at dele dine ændringer i efterkravsmodulet og især ved kundeoprettelsen, med os andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts