omc Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Jeg har set at man kan lave overskrifter i categorier f.eks. i en af pertho butikker ( Miras dukketøj) hvorledes laves det at det enkelte emner placeres i grupper med fed overskrift. m.v.h. omc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Jamen den bliver jeg vist nødt til at svare på :-) Jeg bruger ikke Prestashops indbyggede modul til visning af kategorier. Jeg har opbygget den selv. Bruger dette modul,, som er omtalt i denne tråd til formålet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Hmmm. jeg kan se at jeg glemte linket. Det kommer her: http://www.prestashop.com/forums/topic/16918-module-2packcolumn-editor/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
omc Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 Hej nu har jeg hentet pakken og uploaden den men jeg kan ikke finde den inde i moduler hvad gør jeg forkert m.v.h. omc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Det er fordi den hedder noget med left og right text editor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
omc Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 ok men hvorledes kommer teksten frem jeg kan godt editerer i left og right editor men der kommer ingen værdier frem i butikken omc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Nu er det godt nok et stykke tid siden, jeg lavede det, men jeg er da overbevíst om, at når modulet er installeret, og der er indtastet data, så optræder det i hhv venstre eller højre side, afhængig af hvilken, der er valgt. Prøv lige at kikke i Modules > Positions > left eller right column blocks. Er modulet ikke der? Hvis du kører med Prestashop 1.4.x.x. kan det være at du lige skal slå "Force compile" til og fra. Hvis du ikke har deaktiveret boksen "En god start" i din backoffice, kan du gøre det under kombiner, komprimer og cache. Link to comment Share on other sites More sharing options...
omc Posted January 13, 2012 Author Share Posted January 13, 2012 Nu er det godt nok et stykke tid siden, jeg lavede det, men jeg er da overbevíst om, at når modulet er installeret, og der er indtastet data, så optræder det i hhv venstre eller højre side, afhængig af hvilken, der er valgt. Prøv lige at kikke i Modules > Positions > left eller right column blocks. Er modulet ikke der? Hvis du kører med Prestashop 1.4.x.x. kan det være at du lige skal slå "Force compile" til og fra. Hvis du ikke har deaktiveret boksen "En god start" i din backoffice, kan du gøre det under kombiner, komprimer og cache. hvordan har man fået de enkelte kategorier i menuerne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
omc Posted January 13, 2012 Author Share Posted January 13, 2012 når man har fået den venstre menu frem, mangler man jo alle menuer der skal vise varerne hvorledes kommer man videre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Så skal du igang med en gang selvudviklet html kode med tekst og link til de forskellige kategorier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
omc Posted January 15, 2012 Author Share Posted January 15, 2012 OK LØST Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts