Homeshop.dk Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Hejsa Jeg har problemer med at kunderne ikke får en mail med deres password udsendt. Har rodet lidt rundt i BO men har ikke lige kunne finde ud af hvor jeg skal rette det. Hvis kunden beder om et nyt password så kommer det godt nok pr. mail men det kommer ikke automatisk efter de har lavet en ordre Er der nogle der kan hjælpe med det? Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Hej Jeg mener, at det er i dit OPC-modul, at du definerer, om kunden skal have en mail med kodeord efter oprettelse. Men jeg kan af gode grunde ikke længere tjekke dette:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 24, 2011 Author Share Posted October 24, 2011 Det var. OPC modulet Takker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Jeg har smidt password delen ind i ordrebekræftelsen og så spare man en mail til kunden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Ann karina, der er også kommet OPC til 1.4.x. Jeg må dog indrømme jeg er blevet mindre tilhænger af OPC, men det er en anden snak. Det nye OPC understøtter vidst og epay bedre. Altenativt har jeg lavet en løsning på santoku.dk som minder om OPC, det er bare lidt bedre sat op.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts