TeeCee Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 Middag, Ik heb een probleempje met het definiëren van de kosten bij een vervoerder. Ik heb PostNL toegevoegd en vervolgens de verschillende gewichtsklasse. Alleen als ik dan op de shipping pagina wil aangeven wat de verschillende kosten zijn kan ik niks aanpassen. De default aanwezige (pick up and my carrier) kan ik wel een bedrag instellen, maar bij de zelf aangemaakte PostNL helemaal niks. Enige wat ik zie zijn de verschillende inkomenscategorieën naast mekaar en een save button, verder niks. Wat doe ik verkeerd? Alvast dank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 Heb je de instellingen ook goed staan bij de carriers. Want je moet ook instellen dat die de verzendkosten moet toepassen: En vervolgens moet je als het goed is gewoon op de shipping pagina gewoon de kosten kunnen instellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts