pcpro Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 När kunderna vill skicka ett medddelande går inte det pga att "ämne" saknas. Hur och var lägger man till det ? Back Office > Preferences > E-mail Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin-BioLivs Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Employees--->contacts--->lägg till ny Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcpro Posted October 20, 2011 Author Share Posted October 20, 2011 Nej, inte ny person... Man ska ju kunna välja Huvudrubrik/ärende/subject Klickar man där i kontaktformuläret så är det tomt... Var lägger man i alternativen ? Finns det inga alls så går det inte att skicka iväg.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 What she said Du knyter en titel till en mailadress, det är sen titlarna som dyker upp i ärende-valet på kontaktsidan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin-BioLivs Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Om du gör precis som jag skrev så lägger du till Huvudrubrik/ärende/subject där! Tex "frågor", "synpunkter" etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbp Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 Jag har skapat en användare som jag döpt till produktfrågor. hittar den under Back Office > Employees Customer Service men får aldrig upp något subject fält över huvudtaget på kontaktsidan Någon som har någon ide? =) //Mbp Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted November 29, 2011 Share Posted November 29, 2011 Du ska inte lägga till en "anställd" nog. under Employees finns fliken/knappen contacts uppe. Där under är det du ställer in olika ämnen och vilka mailadresser resp ämne ska gå till. /johannes Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbp Posted November 29, 2011 Share Posted November 29, 2011 Skumt, får fortfarande inte upp någon subject rad. Såhär ser det ur för mig: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbp Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 löste problemet, var en css bugg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts