Jump to content

Problemer med oversættelser efter opdatering

sync

Recommended Posts

Hej alle

Jeg er ret ny m.h.t prestashop, så jeg er bange for jeg bare har overset noget helt banalt.

I løbet af seneste uge har jeg været i gang med at sætte en dansk webshop op, og det er gået ret smertefrit. Nu kom der så den nye opdatering. I første omgang klippede jeg bare på opgrader-knappen, og så gik sitet offline med en fejlmelding.

Så opdaterede jeg manuelt, hvorefter jeg måtte kopiere de danske sprogfiler fra seneste version over, og lave en del manuelle oversættelser. Så vidt så godt - alting ser rigtigt ud på afmin-siden, og sitet er oppe igen.

Imidlertid har jeg et problem med mine oversættelser i shoppen. Menuerne i siderne (jeg bruger standard theme) er ikke oversat. De hedder stadig "Categories", "Manufacturers" og så fremdeles.

Undersider er oversat, og ligeledes er "breadcrumbs". De hedder "Hjem > underkategorinavn", og teksterne lyder i stil med "Der er x produkter".

Hjælp?

Jeg har prøvet at slette alle sprog bortset fra engelsk samt fysisk slettet al smarty-cache og ventet over et døgn, men menuerne er stadig på engelsk.

Nu overvejer jeg at slette alt, og installere forfra, men da det er et ret stort stykke arbejde, kunne jeg godt tænke mig i første omgang at høre, om der er nogen der kører den nyeste version, der kan fortælle mig om det virker hos dem?