Jump to content

Bankoverførsels modul der hedder noget andet?

Valkyrja

Recommended Posts

Kan man ikke få et modul man selv kan navngive med samme funktion som bank modulet.

Jeg ønsker at bruge det til når jeg sælger varer på et andet site som betales der at kunne oprette ordre i shoppen og eller kunder kan og vælge det andet site som en betalings mulighed.

// Linda :)

Ja det lyder måske underligt :)

Pt har jeg Paypal betaling og bankoverførsel i min shop men jeg sælger også varer på Feks Trendsales. jeg har købt et modul "order manager" så jeg kan lave det man nok mest vil kalde "tlf ordre" når jeg så har en ordre via trendsales oprette jeg den på min shop og har bare brug for en betalings funktion som hedder "trendsales" feks. så jeg ved at det er der den er betalt og ikke som "bank" som jeg bruger lige pt.

Håber det gav mere mening :)

Jeg tror det er fordi der skal stå trendsales på fakturaen? Vi har haft sammen problem på et tidspunkt, jeg lavede et fix hvor jeg bare rettede i databasen via en fane i BO, det virkede hurtigt på tidpunktet. Imellemtiden så sælger vi ikke noget via trendsales mere pga. de store administrative udfordringer der ligger i det, fx manuelt opretning af ordre mm, betalinger, returneringer, og ekstra bogførringsbilag.

Timpet Korrekt, det er derfor. Ligenu står der bankoverførsel på faktura. Jeg har dog ingen problemer med bogføring osv i forbindelse med trendsales. da jeg har købt et modul til shoppen. Ja det tager tid at oprette varer derinde. men jeg har også kun oprettet de mest sælgende varer derinde og det er rigeligt "blikfang" til vores shop.

jeg har dog fundet et andet problem faktura "invoices" den laver random i dem og der er flere af dem der hedder 8, 6 eller 9 selvom vi har solgt langt højere end det. :unsure: og det giver heller ikke mening at flere ordre kan have samme faktura nr?