Valkyrja Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Kan man ikke få et modul man selv kan navngive med samme funktion som bank modulet. Jeg ønsker at bruge det til når jeg sælger varer på et andet site som betales der at kunne oprette ordre i shoppen og eller kunder kan og vælge det andet site som en betalings mulighed. // Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Prøv lige at forklare det nærmere. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted October 13, 2011 Author Share Posted October 13, 2011 Ja det lyder måske underligt Pt har jeg Paypal betaling og bankoverførsel i min shop men jeg sælger også varer på Feks Trendsales. jeg har købt et modul "order manager" så jeg kan lave det man nok mest vil kalde "tlf ordre" når jeg så har en ordre via trendsales oprette jeg den på min shop og har bare brug for en betalings funktion som hedder "trendsales" feks. så jeg ved at det er der den er betalt og ikke som "bank" som jeg bruger lige pt. Håber det gav mere mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Jeg forstår det stadig ikke ;-) Hvorfor er betalingsmåden vigtig for, hvordan du håndterer dine ordrer? Du bogfører vel et andet sted og her styrer du vel betalinger på forskellige konti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Jeg tror det er fordi der skal stå trendsales på fakturaen? Vi har haft sammen problem på et tidspunkt, jeg lavede et fix hvor jeg bare rettede i databasen via en fane i BO, det virkede hurtigt på tidpunktet. Imellemtiden så sælger vi ikke noget via trendsales mere pga. de store administrative udfordringer der ligger i det, fx manuelt opretning af ordre mm, betalinger, returneringer, og ekstra bogførringsbilag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Så forstår jeg bedre:-) Det bliver understøttet fra version 1.5, men den er jo ikke lige klar endnu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Timpet Korrekt, det er derfor. Ligenu står der bankoverførsel på faktura. Jeg har dog ingen problemer med bogføring osv i forbindelse med trendsales. da jeg har købt et modul til shoppen. Ja det tager tid at oprette varer derinde. men jeg har også kun oprettet de mest sælgende varer derinde og det er rigeligt "blikfang" til vores shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 jeg har dog fundet et andet problem faktura "invoices" den laver random i dem og der er flere af dem der hedder 8, 6 eller 9 selvom vi har solgt langt højere end det. og det giver heller ikke mening at flere ordre kan have samme faktura nr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts