Jump to content

Opgradering

Hiller

Recommended Posts

Hej

Jeg har netop købt et tema som køre på pretashop Version 1.3.1.1 - 0.106s og overvejer at opgrader, men jeg kan se at andre har nogle problemer med deres opgradering. Hvad skal jeg gøre??

Jeg har selv nogle problemer med æøå i min kontakt formular. Jeg har installeret dansk sprogpakke og det ser ud til at det fungere, men når jeg vil ændre tekst i formularen kan jeg ikke få æøå til at fungere. Jeg har også ændret PDF settings til det den skal.

Hilsen Thomas

Du kan teste om themet er kompatibelt med den nye version på denne side. Eller du kan installere en testhop og teste det af. Hvis dit theme ikke er kompatibelt, kan det måske rettes til forholdsvis nemt. Jeg valgte at starte forfra med mit theme (altså lave det igen i den nye version), da det ville have været et kæmpe arbejde at splitte css-koden ud under de enkelte moduler, og desuden optimere på koden, som det er sket med version 1.4.

Mht. æ-ø-å problemer, lyder det til, at du ikke har det rigtige tegnsæt i dine filer, men uden flere oplysninger, er det lidt svært at hjælpe.