Martin Hedegaard Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Jeg får denne sikkerheds fejl på min side: http://www.webpagescreenshot.info/img/228231-108201143407PM /index.php?tab=AdminCustomers#customer det er inde under kunder, jeg får fejlen... Det sker når jeg filtre med med Helle i fornavnet under kunder, og der efter nulstille den Er der nogen her inde som ved hvorfor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Har du en kunde, der hedder Helle? Jeg får ingen fejl i min version 1.4.4 (også testet i Firefox) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted October 12, 2011 Author Share Posted October 12, 2011 Ja jeg har en 10 stykker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Mystisk - har du prøvet at slette alle temp-filer eller evt. at teste i en anden browser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted October 13, 2011 Author Share Posted October 13, 2011 temp filer? Jeg har prøvet det i en anden browser, her er det samme fejl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 temp-filer = midlertidige internetfiler, cookies osv. Men det lader jo ikke til, at dit problem skyldes disse, når du har prøvet i en anden browser. Jeg har desværre ikke andre bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Jeg har også det problem, men kun i IE. Det kom efter jeg installere et order manager modul. Jeg har så ikke lige haft tid til at kigge på det, jeg bruger bare FF i stedet for, men det er jo sådan set et irriterende workaround. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts