rfalkner Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Hej alle sammen, Har et problem, som jeg håber i kan løse for mig. Jeg kan ikke få lov at ændre i mine forskellige TPL filer på min side. Min force compile er slået til og min cache er slået fra! Nogen der ved hvad dette problem kan skyldes? VH Ricky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Hvor er du hostet? Og er der ikke en fejl øverst på din side? Se vedhæftede skærmdump. Det er ikke lykkes mig at få det til at virke hos Meebox eller hos Gigahost. I stedet sletter jeg manuelt filerne i mappen der ligger /tools/smarty/compile - se evt. denne tråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
rfalkner Posted October 10, 2011 Author Share Posted October 10, 2011 Den er hostet hos meebox. Ja får præcis den fejl som der er vist på dit screendump. Så dvs jeg bare skal manuelt ind og slette filer i /tools/smarty/compile? og skal jeg slette alle filer? Tak for dit svar VH Ricky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Ja, du skal slette alle filer i mappen "compile" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts