Sarah1101 Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Hej alle, Jeg håber I kan hjælpe mig... Jeg er ikke HELT 100% tilfreds med min side endnu - jeg vil enormt gerne ha' en form for flash på forsiden - fx ligesom dette: www.hotmilk.dkEr der nogen der ved hvordan det kan gøres?Håber I kan hjælpe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Hej Sarah1101Tror du med fordel kan benytte dig af dette modul:http://www.prestashop.com/forums/viewthread/7675/modules/modulev0_dot_4_sotews_adds Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted February 23, 2009 Author Share Posted February 23, 2009 Compuland:Tak! Det vil jeg kigge på... Har du set nogle eksempler på det modul, eller hvordan ved du at det er sådan et? Udnskyld, hvis jeg spørger dumt Link to comment Share on other sites More sharing options...
cronberg Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Finns det kanske något lätt program att skapa flash-banners med?Så de blir snygga och fina... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 Ja... Der findes et program... Prøv at kig her: www.swishzone.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
cronberg Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Tack, det var ett mycket bra program :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts