TiaID Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Hallo, ik weet niet of dit kan, dus vandaar even hier de vraag... Ik wil in mijn prestashop dat mensen bij een product kunnen kiezen ( moeten kiezen ) uit de maat van het product ( in ml ). en dan bij iedere maat ( en dus ook bij ieder product ) een ander bedrag. Als ik het nu bekijk dan kan ik wel een bedrag aan een attribuut geven, maar dan worden de andere prijzen ( van de andere maten van dat product ) ook aangepast en dat is dus niet de bedoeling. Ik wil bijvoorbeeld : Product a : 60 ml = 18.95 100 ml = 20.95 200 ml = 23.95 wie weet een oplossing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Volgens mij staan hier voldoende voorbeelden van in het forum. Of is dit niet waar je op doelt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiaID Posted October 8, 2011 Author Share Posted October 8, 2011 ja was inderdaad wat ik bedoelde ... alleen moet ik nu steeds berekenen ... was handiger geweest als je gewoon een bedrag er neer lan zetten van wat bijvoorbeeld de 100 ml kost ... Tevens is het volgens mij niet mogelijk om bijvoorbeeld het product van 100 ml in de aanbieding te gooien en de rest niet .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Dit kun je dan toch in de beschrijving zetten of een nieuw product aanmaken van alleen 100ml en deze in aanbieding zetten als het elke keer maar om nog 10 producten gaat dan valt het nog best mee. Als het opgelost is wil je het topic dan op [sOLVED] zetten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts