Hiller Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Hej Jeg er ny i det her, men jeg kan ikke gennemskue hvordan jeg ændre billederne i modulet Carousel v1.1 i det tema jeg købte. Er der en som kan hjælpe?? Hilsen T: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Jeg er ret sikker på, at du skal ændre det direkte i modulet, idet der ikke er noget interface til at vedligeholde det i BO (hvis det er samme modul, som jeg tror, det er). Så du skal via din FTP finde modulet og så se om ikke billederne ligger i en "img" eller "images" mappe. Hvis størrelsen også skal ændres skal det ske i modulets templatefil. Jeg mener, at det var samme modul, jeg brugte i starten, men jeg synes det er alt for besværligt at opdatere ofte. I stedet bruger jeg nu DS Super Slider. Det koster 30 Euro, og du kan læse om det her: http://www.prestashop.com/forums/topic/64096-ds-super-slider/ Det virker både i version 1.3 og 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted October 9, 2011 Author Share Posted October 9, 2011 Ok tak, det er rigtigt, jeg skal via ftpen og finde mappen. Jeg troede at jeg kunne gøre det via pretashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts