Homeshop.dk Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Hejsa Er der nogle cache filer eller noget man kan gøre for at speede det lidt op ? Lige nu tager det ca. 45 sekunder til 1 minut at logge ind, Front office kører fint men det er når jeg skal logge ind som er problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Hvor er du hostet. Dét "problem" forsvandt da jeg skiftede til Meebox. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Jeg havde til tider problemet med meget langsomme loadtider - også hos Meebox, men efter opgradering kører det rigtig fint (ved ikke, om det "sander" til over tid, eller om der rent faktisk er sket noget optimering i version 1.4) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Der er ganske rigtigt et problem med back office. I min log kan jeg se, at det er denne request, der tager tid: SELECT COUNT(DISTINCT cp.`id_connections`) FROM `ps_connections_page` cp WHERE TIME_TO_SEC(TIMEDIFF(NOW(), cp.`time_start`)) < 900 LIMIT 1; Jeg har gjort det til en vane at gå direkte ind på ordresiden (det er som regel, der jeg vil hen alligevel) med den URL der indeholder index.php?tab=AdminOrders, så slipper jeg for ventetiden. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 7, 2011 Author Share Posted October 7, 2011 Dt hjælper en hel del tak Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts