verhoej Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 hoi, Een theme die geschikt is voor versie 1.4 zoals die verkocht worden in de prestashop draaien die ook op de laatste versie 1.4.4.1 ? Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Lijkt me wel, Als het voor 1.4 is. Gewoon proberen en mocht je hem kopen en hij werkt niet meteen. neem dan contact op met de developer en vraag hem alles wat niet werkt in 1.4.4.1 te testen en verbeteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lion75 Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Hoi, Ik heb zelf een theme gekocht. Deze was voor 1.4 en het werkt perfect dus geen zorgen. Gr pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
verhoej Posted October 7, 2011 Author Share Posted October 7, 2011 Merci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Zet eventjes [sOLVED] bij de topic titel. Dan is het ook duidelijk voor de lezers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lion75 Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Even een weetje, Toen ik prestashop had geupdate naar 1.4.5.1 deed de theme van 1.4 het ook gewoon. Heb vervolgens gekeken wat er allemaal veranderd was in de files en kon geen problemen ontdekken. Dus de themes van 1.4 zijn compatible met 1.4.5.1 gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Klopt inderdaad, alleen als je dingen aan de core files hebt veranderd dan heb je wel wat probleempjes als je niet weet wat je veranderd hebt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts