sumsar Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Hej, min shop blev hacket i går, hvor de ændrede index.php, jeg har tror jeg har fundet alle og har slettet index.php i prestshop-folderen. Lige nu kan shoppen vises men uden index.php og hver gang jeg har uploadet en frisk index.php går siden ned, nogen der ved hvad jeg kan gøre? adressen er www.seastars.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphaël Malié Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Hi, did you changed anything in SEO tab ? I mean rewrite links on meta data ? Try to desactivate friendly URL to see if the problem come from this feature. Regards Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Jeg har tre domæner hos domaindirect.dk. Ved en fejl, var de kommet til at slette alle filer, der hed noget med index. Så der røg index.php og index.tpl i samtlige kataloger. Jeg lagde dem selv ind igen, men brokkede mig også til Domandirect. De var godt klar over, at de havde gjort i nælderne. Bed dem evt. om at genskabe filerne fra deres backup. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts