Jump to content

Payson kommer inte upp som bet. atlternativ.

nordqvist

Recommended Posts

Hej,

Jag har ett litet problem, när jag spar ner payson kortköp så kommer det inte in under bet. alternativen utan ligger under övrigt ? hur gör jag för att flytta den modulen så den kommer under rätt.

När den ligger så kommer det inte upp som bet. alternativ när jag har lagt in alla uppgifter för aktivering från payson.

Med bästa hälsningar,

Stefan Nordqvist

• 4 weeks later...

Lånar tråden lite, jag kör hyffs ny version av ps, 1.4.5.1. och eftersom paysons egna inte funkar så bra så handlade jag prestaworks modul, dock beter det sig rätt skumt i front office, tänkte om det var ngn av er som körde samma setup och det funkade för eller om ni känner till ngt strul?

funkar fint installera BO och det ser bra ut, men väl vid korgen så crashar i princip OPC'n när man fyllt i sina uppgifter och betalningsoptions ska dyka upp, kan få fram lite felmeddelanden där. ska se om jag kan leta upp dom.

Kör sajten localt nu eftersom jag håller på å devar den så funderar på om det kan vara det som är strulet, snackar den med payson så tidigt i processen är frågan.

mvh

johannes

• 8 months later...

Det hjälpte som e-Ztore.se skrev och när jag gjorde denna ändringen så fungerade det perfekt, jag ändrade som här under och det jag kör på prestashop är denna version 1.4.1

Hej, du ändrar bara i modulens config.xml. Följande rad gör att modulen hamnar rätt.

<tab><![CDATA[payments_gateways]]></tab>

Hoppas det hjälper dig... e-Ztore.se

Edited by nordqvist (see edit history)