nordqvist Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Hej, Jag har ett litet problem, när jag spar ner payson kortköp så kommer det inte in under bet. alternativen utan ligger under övrigt ? hur gör jag för att flytta den modulen så den kommer under rätt. När den ligger så kommer det inte upp som bet. alternativ när jag har lagt in alla uppgifter för aktivering från payson. Med bästa hälsningar, Stefan Nordqvist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kidzbox.se Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Hej, du ändrar bara i modulens config.xml. Följande rad gör att modulen hamnar rätt. <tab><![CDATA[payments_gateways]]></tab> Hoppas det hjälper dig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alltfordjur.se Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Hej Jag har samma problem och ändrade raden, men det funkar iaf inte för mig Någon idé hur jag ska göra ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kidzbox.se Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Vilken version utav Prestashop har ni? och vilken Paysonmodul? Obsavera att den modul som payson tillhandahåller inte fungerar på version 1.4 utan man måste isåfall köpa paysonmodulen för att det ska fungera. /Jimi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonken Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Kolla i loggen, observera att ni inte kan ha samma mailadress när ni loggar som kund i shopen som ni har hos Payson! Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Lånar tråden lite, jag kör hyffs ny version av ps, 1.4.5.1. och eftersom paysons egna inte funkar så bra så handlade jag prestaworks modul, dock beter det sig rätt skumt i front office, tänkte om det var ngn av er som körde samma setup och det funkade för eller om ni känner till ngt strul? funkar fint installera BO och det ser bra ut, men väl vid korgen så crashar i princip OPC'n när man fyllt i sina uppgifter och betalningsoptions ska dyka upp, kan få fram lite felmeddelanden där. ska se om jag kan leta upp dom. Kör sajten localt nu eftersom jag håller på å devar den så funderar på om det kan vara det som är strulet, snackar den med payson så tidigt i processen är frågan. mvh johannes Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Löste sig när man installerade den skarpt på webhotellet, då funkade det fint! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordqvist Posted July 15, 2012 Author Share Posted July 15, 2012 (edited) Det hjälpte som e-Ztore.se skrev och när jag gjorde denna ändringen så fungerade det perfekt, jag ändrade som här under och det jag kör på prestashop är denna version 1.4.1 Hej, du ändrar bara i modulens config.xml. Följande rad gör att modulen hamnar rätt. <tab><![CDATA[payments_gateways]]></tab> Hoppas det hjälper dig... e-Ztore.se Edited July 15, 2012 by nordqvist (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts