michaeltheone Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Hallo, Graag zouden we in klanten order emails bestelde artikelen laten zien wat een klant besteld heeft. we hebben dit al gefixed voor in html emails alleen in tekst emails worden er html codes erbij geplaatst? hoe kunnen we dat veranderen? zie voorbeeld: Producten: <tr style="background-color: #EBECEE;"> <td style="padding: 0.6em 0.4em;">rfc 1401</td> <td style="padding: 0.6em 0.4em;"><strong>100 cd string box</strong></td> <td style="padding: 0.6em 0.4em; text-align: right;">20,75 €</td> <td style="padding: 0.6em 0.4em; text-align: center;">1</td> <td style="padding: 0.6em 0.4em; text-align: right;">20,75 €</td> </tr> 20,75 € Kortingen: 0,00 € Verzendkosten: 1,00 € Cadeauverpakking: 0,00 € Totaalbedrag: 21,75 € Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Ik weet niet of je dit gaat lukken, omdat hier denk ik geen verwijzingen voor bestaan, denk aan {shop_name} enz. En ik weer ook niet of je klant erop zit te wachten om allemaal afbeeldingen in z'n mails te krijgen. Denk ook eens aan de server load die het met zich mee brengt elke keer dat de klant dat mailtje opent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaeltheone Posted October 4, 2011 Author Share Posted October 4, 2011 Het is de bedoeling dat de emails als tekst verstuurt worden met erin de bestelde producten zonder enig form van html opmaak en/of afbeeldingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Het is de bedoeling dat de emails als tekst verstuurt worden met erin de bestelde producten zonder enig form van html opmaak en/of afbeeldingen. Dan kun je toch de mails uit de mail map aanpassen naar eigen wens. Denk aan editen met Dreamweaver of notepad++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaeltheone Posted October 4, 2011 Author Share Posted October 4, 2011 Ja dat heb ik ook gedaan alleen probleem is prestashop zet er html tags in de text opmaak en dat is niet bedoeling zie screenshot in bijlagen die html opmaak die erin toegepast wordt dat moet er niet inkomen, hoe kan je dat voorkomen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Dat is een hele goeie, ik denk dat je eens je html code opnieuw moet bedenken om het zo maar te zeggen probeer eens even een andere webmail of dergelijken want ik weet dat de webmail die jij gebruikt, af en toe raar met je mails om gaat. Probeer eens hotmail, of dergelijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts