NickKK Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Jeg bruger standard theme i 1.4.4.0 og kunne godt tænke mig et modul med mulighed for at give kunden et ekstra godt tilbud under check-ud fasen. Kender I til et godt modul med den funktionalitet (der virker under 1.4.4.0)? På forhånd tak for hjælpen! /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Jeg følger lige den her :-) Kunne være meget interessant med denne mulighed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Jeg har egentlig lavet et modul til vores eget site: http://screencast.com/t/4VwQFU5ah Det giver bare mulighed for at smide 2 produkter under kurven, og er i sig selv ikke noget specielt. Jeg har slået det fra fordi det havde tindens til at trække folk væk fra at gå videre i processen (Det er ihvertfald min teori) Jeg har ikke haft tid til at teste det fordi jeg har en anden test kørende lige for tiden, jeg plejer ellers at teste det hele Jeg vil godt dele modulet, men det bliver fuldstændigt uden support for det har jeg simpelthen ikke tid til at yde support på det jeg ved heller ikke om det vil virke i 1.4.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Jeg er enig i, at det kan give anledning til afbrydelser og kunden begynder at surfe "forfra" igen i shoppen efter flere gode varer, de måske vil købe. Af samme årsag fjernede jeg mest muligt fra min check-out proces. Men jeg tror bestemt også, at det er værd at teste på, og jeg tror også på, at det er meget relateret til de varer man sælger. Jeg har f.eks. tit lagt en ekstra ting i kurven hos Amazon under købsprocessen, fordi den vare der blev foreslået bare lige var det jeg stod og manglede også (uden at jeg egentligt tænkte dette, da jeg startede med at handle). Så det gælder i høj grad også om at ramme rigtigt med varen man tilbyder - er jeg sikker på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Steder som amazon bruger en teknologi som vi næppe finder råd til lige med det samme. Sådan kort ridset op så sammenligner de data om kunden der besøger siden med andre kunder som har haft samme mønster, og så hvad de har købt. Det er meget groft skitseret, og jeg tror desværre ikke man bare lige kan efterligne den teknologi med lidt simpel kode Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 5, 2011 Author Share Posted October 5, 2011 Jeg kunne godt tænke mig at "låne" modulet :-) Jeg tænker, at da jeg sælger fotogrej til studiebrug, er det ret nemt at lave relaterede varer - og det er det jo også i andre brancher. Eksempel: kunden har lagt 2 lamper i kurven. Nu vil jeg gerne tilbyde kunden f.eks. ekstra pærer ved check-ud. Hvis man holder det skarpt til relaterede og relevante varer, tror jeg på idéen. Amazon ville ikke gøre det, hvis det ikke virkede positivt :-) /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 En anden idé er, at slå modulet crossselling, så kunden kan se, hvad andre kunder også har købt. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Jeg havde næsten glemt jer Jeg har lagt modulet op på min blog: http://www.prestatip...stashopmoduler/ Der er altså lidt arbejde i filer fordi jeg ikke har lavet til at skulle frigives, og det er hurtigere for mig at rette i filerne end det er at skulle lave en konfig del. Iøvrigt så har jeg lavet vores eget kuvr på den måde at de produkter som er med i modulet fjernes hvis det sidste produkt som ikke er med i modulet fjernes, men den del er for indviklet at sende videre her. Det kunne fx bruges til at give gratis gaver ved køb. Nu i alligevel kigger fordi bloggen så kunne i jo lige tag og læse de sidste nye SEO tips jeg har jeg skrevet om derinde, specielt målrettet imod prestashop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts