Gatewayshop Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Hej Nogle kloge hoveder der kan fortælle mig hvor jeg skal indsætte mine primære tags (søgeord) i backend på mine produkter. Skal det være i feltet "Tags" hvor der kun kan være 255 komma separerende ord eller er der nogle der har nogle fif`s Det virker jo lige til bare at indsætte mine søgeord i tags men syntes ikke 255 ord er ret meget (måske jeg har misforstået noget) På forhånd tak og god weekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Scroll lidt op på det billede du har vedhæftet og lige over feltet kort beskrivelse finder du svaret hvis du klikker på forbedre seo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gatewayshop Posted October 1, 2011 Author Share Posted October 1, 2011 Ahh klart, den havde jeg bare overset totalt, Tak for tippet :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Du kan måske finde et brugbart tip eller to på min prestashop blog's SEO tips afsnit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gatewayshop Posted October 2, 2011 Author Share Posted October 2, 2011 Flot blog i øvrigt, den er da et bookmark værd, jeg futter lige derover og læser lidt. Tak for tippet. Så kan du måske se vores nye forum www.ekspertdebat.dk Måske vi kan give hinanden noget linkværdi ? Ha en god dag :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 gentlefashion må vi se din prestashop? Du linker til en masse, men ingen af dele er en prestashop... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Gatewayshop.dk jeg laver ikke linkbytte på den måde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts