Kenn Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Hejsanhur ställer jag in för frakt tex fast fraktkostnad ??Tacksam för svar !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Hade vart kanon med en "How-to" med tanke på att många använder det men att det inte finns någon modul eller liknande! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohsart Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Skulle tro att 0:- i frakt plus xx:- i Handling charges ger fast fraktkostnad på xx:-.../Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Nog rätt, men det är massa knepiga fraktinställningar i PS, inte som i OsC där man fyller i "Fast fraktkostnad: 149 kr" så är det klart.Så iaf jag skulle uppskatta en How-to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohsart Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Jag skulle säga tvärtom, det finns inte nog med inställningar.Jag har tvingats justera mina priser för att få till det någorlunda/Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Okej, roligt, bra att du lyckats!Skulle fortfarande uppskatta hjälp med att sätta fast kostnad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Skapa ett viktomfång som täcker alla tänkbara ordrar0-1000 kg t.ex. sen sätter du priset på det omfånget så har du fast fraktkostnad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arold Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Hur gör man inställningar för tex skrymmande paket och icke skrymmande paket ex ett skrymmande paket kostar låt oss säga 200:- och ett icke kosta 150:- hur får man rätt på dettaNågon som vetPeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
asjoli Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Vad jag vet så går det inte...Men jag skulle också gärna vilja veta OM det går Som det är nu så bjuder jag mina kunder på skrymmandeavgiften. Den är ju bara på 12 kr för min del så det gör väl egentligen inte så mycket om funktionen inte finns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts