Jimmy R J Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Eks. Søger på G15.En del af en beskrivelse til et Logitech G15 Gamer Keyboard.God. G15 Er angivet i overskriften, i kortbeskrivelse, i langbeskrivelse, i metabeskrivelse, i metanøgleord og i tags.God så.. Kan den så finde det keyboard hvis jeg søger på G15.... NEJ!!!. Det kan "#?)%="(?=%("#¤% sgu da ikke passe????Please... sig jeg har slået et eller andet fra?. For håber virkelig ikke at søgefunktionen STINKER i den grad ( graden= UBRUGELIG!!!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
griebel Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Men hvis du søger på logitech så kommer det frem?, jeg mener den filtrerer når du har bogstav og tal sammen uden mellemrum. Du kan så vælge at hacke lidt i søgemodulet hvis du vil have flere resultater. Jeg har ofte hacket den anden vej, for at få færre resultater Hver sine lyster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 22, 2009 Author Share Posted February 22, 2009 Hej griebel.Ja ved ikke hvordan jeg skal gribe det an da jeg ikke lige kan "hacke" noget he he. Men når jeg f.eks søger på Logitech g15, så kommer der 266 forslag, og hvis det er fordi jeg vil finde lige den model G15 så er 266 produkter jo også en del at skulle kikke igennem?.Nu vi er ved at snakke søgning mm. Er der et sted hvor jeg bestemmer måden den viser produkterne på. Tænker her. A-Å da min shop lige nu viser fra Å-A og ikke A-ÅHar du nogle forslag?Takker på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
griebel Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 SøgerækkefølgeAdmin > Indstillinger > Produkter > Standard rækkefølge: (Decreasing / Ascending) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 22, 2009 Author Share Posted February 22, 2009 Men hvis du søger på logitech så kommer det frem?, jeg mener den filtrerer når du har bogstav og tal sammen uden mellemrum. Du kan så vælge at hacke lidt i søgemodulet hvis du vil have flere resultater. Jeg har ofte hacket den anden vej, for at få færre resultater Hver sine lyster HejEr det noget som en newbie kan springe på det med at hacke de søgefunktioner?btw: Tak for ascending/descending Link to comment Share on other sites More sharing options...
griebel Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Jeg forsøgte lige at søge på G15 og får 2 resultater fra dit site, er det ikke det som du ønsker?http://compuland.dk/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=G15&x=0&y=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 22, 2009 Author Share Posted February 22, 2009 Jeg forsøgte lige at søge på G15 og får 2 resultater fra dit site, er det ikke det som du ønsker?http://compuland.dk/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=G15&x=0&y=0 jo lige nøjagtigt. Men men men det er jo en shop som kører i OSC. Prøv at søge på G15 på www.compuworld.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
griebel Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 I search.php/* Classic search */if ($query = trim(Tools::getValue('search_query'))){$query = '"'.$query.'"'; // <-- indsæt dette, så får du de rigtige hits på logitech g15, så søger den på sammenhængende ord, og ikke både og if (!Validate::isValidSearch($query)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 22, 2009 Author Share Posted February 22, 2009 I search.php/* Classic search */if ($query = trim(Tools::getValue('search_query'))){$query = '"'.$query.'"'; // <-- indsæt dette, så får du de rigtige hits på logitech g15, så søger den på sammenhængende ord, og ikke både og if (!Validate::isValidSearch($query)) Takker lige på forhånd her, for Griebel kæmper en lille kamp her for at hjælpe mig via PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted March 16, 2009 Author Share Posted March 16, 2009 Hej Griebel . har du tid til lidt mere hacking her?. Har stadig brug for nogle bedre søge muligheder. Takker på forhånd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
griebel Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Hej, måske du skulle snuse lidt til den kommende udgave, som hentes via SVN. Men husk det er en udvikler version."using the last SVN version, the search engine is much better now. and really performing." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted March 17, 2009 Author Share Posted March 17, 2009 ja det lyder som en ide.. men hvor finder jeg det henne?Det fandt jeg så ud af.. men er ikke så glad for det udsagn.. Obs svn er ustabil pga udvikling. Skulle jo gerne have en stabil og funktionel shop . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts