Feriebolig Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Ik ben opzoek naar een module die het mogelijk maakt om op rekening te kopen / betalen. Kan hem alleen nergens vinden. Wie weet raad? Werk met versie 1.4.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Waaraan moet zo'n module aan voldoen dan? In de standaard installatie van Prestashop zijn al bankoverschrijving en acceptgiro modules aanwezig. Daarnaast zijn er een aantal factoringbedrijven, zoals Afterpay, Klarna, McFactor, e.d. Deze bedrijven voeren een creditcheck op klanten uit en regelen de incassoafhandeling. Maar hier zijn wel aardige kosten aan verbonden. In elk geval Klarna biedt een Prestashop module aan voor integratie met je webshop, van de anderen weet ik dat niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Wellicht kan je de bestaande aceptgiro of onder rembours module wijzigen in op rekening / cq op factuur kopen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumerick Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 er is de opfactuur moduul van D2L.nl (gratis) en billmelater is te vinden in engelstalige forum ik krijg ze echter in 1.4.4.1 niet aan de praat , iets met de template niet compatible. mischien weet iemand hier iets op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 zal eens op zoek gaan naar de twee modules , kom er nog op terug ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
shahied Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Waaraan moet zo'n module aan voldoen dan? In de standaard installatie van Prestashop zijn al bankoverschrijving en acceptgiro modules aanwezig. Daarnaast zijn er een aantal factoringbedrijven, zoals Afterpay, Klarna, McFactor, e.d. Deze bedrijven voeren een creditcheck op klanten uit en regelen de incassoafhandeling. Maar hier zijn wel aardige kosten aan verbonden. In elk geval Klarna biedt een Prestashop module aan voor integratie met je webshop, van de anderen weet ik dat niet. ik ben nieuw in prestahop en ben net begonnen om het te configureren. inmiddels is mollie gelukt voor ideal betaling. hoe heten de standaard modules die bankoverschrijving en acceptgiro mogelijk maakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Bankoverschrijving zit standaard in je prestashop: En acceptgiro is volgens mij check, klopt dit? die staat daar ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Zo ziet het er bij mij uit in de back en front office. Frontoffice: Backoffice: Link to comment Share on other sites More sharing options...
shahied Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Zo ziet het er bij mij uit in de back en front office. Frontoffice: Backoffice: Hartelijk dank! het werkt. by the way, weet je hoe ik tekst in mijn nederlandse standaardtemplate kan aanpassen? sommige nnederlandse zinnen zijn niet gespeld of lopen niet goed. Advies? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Dit kun je doen bij tools > Translations en dan kun je daar de verschillende onderdelen kiezen. Klik vervolgens op het nederlandse vlaggentje en je kunt je een hele avond bezig houden met vertalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts