MarkeY Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Hallo, Ik heb prestashop 1.4 geinstalleerd en ik wil graag kabel per meter of per rol aanbieden zodat de klanten zelf de gewenste lengte kunnen invullen. Is hier voor een mogelijkheid? De artikelnaam worden niet goed gesorteerd als er een getal instaat. hij sorteer nu : 1,10,100,2,3,4,40 enz. Ik wil graag dat hij sorteert: 1,2,3,4,10,40,100 Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen? Groeten Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikke26 Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Je kunt nullen voor de lage getallen zetten voor een juiste sortering. Ziet er niet heel mooi uit, maar het is wel de simpelste oplossing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Je kunt inderdaad het beste de 0 Numering proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkeY Posted November 19, 2011 Author Share Posted November 19, 2011 bedankt voor de reactie maar is het niet met een script op te lossen?? nullen ervoor wil de eigenaar niet. het zijn 1500 producten en om overal de prijs aan te passen is veel werk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts