Homeshop.dk Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Hejsa Er der nogle som kan hjælpe mig til hvordan jeg får lavet så der vises mere tekst i denne kolonne uden jeg bare ændrer skriftstørrelsen. Mvh Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Product-list.tpl og så finde name, bagefter det står der så truncate et eller andet tal, du skal bare lave tallet større Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted September 29, 2011 Author Share Posted September 29, 2011 Product-list.tpl og så finde name, bagefter det står der så truncate et eller andet tal, du skal bare lave tallet større Har jeg prøvet Timpet den stod på 35 har sat den til 200 men det ændrer ikke noget.... <h3>{if $product.new == 1}<span class="new">{l s='new'}</span>{/if}<a href="{$product.link|escape:'htmlall':'UTF-8'}" title="{$product.name|escape:'htmlall':'UTF-8'}">{$product.name|escape:'htmlall':'UTF-8'|truncate:200:'...'}</a></h3> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Det lyder meget underligt prøv evt at indsætte et ekstra punktum efter produktnavnet for at se om du har fat i den rigtige fil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted September 30, 2011 Author Share Posted September 30, 2011 nu har jeg prøvet at slette alt data i productlist.tpl så filen er tom det ændrer heller ikke noget overhovedet !" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Hvilken version af prestashop bruger du? Det lyder lidt som om du måske er inde i det forkerte theme eller sådan noget?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 1, 2011 Author Share Posted October 1, 2011 Jeg kører 1.3.1.1 Jeg retter i min theme mappe, så forstår det ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 I din fil themes/prestashop/product-list.tpl (prøv at klikke) står der: <h3>{if $product.new == 1}<span class="new">{l s='new'}</span>{/if}<a href="{$product.link|escape:'htmlall':'UTF-8'}" title="{$product.name|escape:'htmlall':'UTF-8'}">{$product.name|escape:'htmlall':'UTF-8'|truncate:35:'...'}</a></h3> Du skal rette truncate:35 til noget større. Måske er det den forkerte server, du retter filen på? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Ved godt du kører ver. 1.3, så efterfølgende burde ikke være et problem, men prøv alligevel at slette: /tools/smarty (alle filer der ligger heri) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Det er ikke smarty, der er problemet. Prøv at klikke på linket i min forrige meddelelse. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 2, 2011 Author Share Posted October 2, 2011 Det er den fil jeg har rettet i Kjeld. Har lige prøvet igen men der er ingen ændring. Nu har jeg sat truncate til 150 men ingen ændring Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Nu har du i hvert fald fået rettet det, kan jeg se. Men jeg kan også se, at det ikke har hjulpet. Prøv lige at slette filerne under tools/smarty/compile (som Prestafan1234 var inde på). /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 3, 2011 Author Share Posted October 3, 2011 Nu har jeg så slettet det som Kjeld og Prestafan foreslår og nu har jeg pludselig ikke adgang til shoppen mere hverken BO eller FO, kun via FTP.. HJÆÆLP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Du må have slettet for meget... /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 3, 2011 Author Share Posted October 3, 2011 Hehehe ja det har jeg belgier jeg tog backup Hvilke filer er det helt specifik jeg skal slette i mappen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Alle filerne i tools/smarty/compile på nær index.php. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 5, 2011 Author Share Posted October 5, 2011 Tak Kjeld det hjalp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Jeg ønsker at gøre varenavnet længere i "Varer i samme kategori". Jeg har ledt efter det, men har måttet give op - nogen der kan sige hvor jeg kan rette det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Denne tråd er løst, og dit spørgsmål drejer sig om noget nyt og andet, så du bør starte en ny tråd. Det er ikke god kutume at "kapre" en tråd og stille nye spørgsmål i den (det er samme boldgade, dog en anden tpl-fil du skal rette i;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts