Martin Hedegaard Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Jeg har et problem med min css... Sagen er, at den laver ikke punkter ud for de linier, hvor jeg har sat den til. Som fx her: http://dinwellnessgu...lelser-i-verden Et uddrag fra min css: /* generic style */ ul.bullet li, .block ul.bullet li { padding-left: 2em; background: transparent url('../img/bullet.gif') no-repeat 6px 6px; list-style-type: none Den ligger forresten i min themes mappe Nogen som kan se en fejl nogen steder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Jeg ser masser af bullets på den side, du refererer til?? Du er nødt til at være mere specifik. Og jeg undrer mig over din "list-style-type: none" når du vil have vist bullets og samtidig fortæller den, at du ikke vil have styling? Og P.S. hvis det står som du har skrevet, så har du ikke afsluttet i din css - du mangler en semikolon ; og } Derfor: Flere oplysninger, ellers er det umuligt at hjælpe dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Spørgsmålet er blevet besvaret på amino.dk. Jeg ventede egentlig, at Martin fulgte op på sin egen tråd. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted October 5, 2011 Author Share Posted October 5, 2011 Hej... Beklager at jeg ikke fik skrevet herinde, at min udfordring er blevet løst... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts