Prestafan1234 Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Hej Jeg har fået et script fra GiftManager.com, som jeg gerne vil indsætte i en .tpl fil (ligesom jeg har gjort med min kontaktboks og Facebook i højre kolonne af min shop). Når jeg indsætter scriptet, rydder den blot højre side og intet bliver vist. Scriptet ser således ud: <a style="border: none ; text-decoration: none;" onclick="gmShowMeURIencodeGM220909('DD7DCA6DDAA374765CA6AD6D7BB4DF50',0, true)" href="javascript:{}"> Tilføj til ønskeseddel </a> <script src="http://www.giftmanager.com/scripts/company/gmAddGift.js" type="text/javascript"></script> Jeg har prøvet at pakke det ind i en <div> uden at det hjalp. For at tjekke om det overhovedet virker, prøvede jeg at indsætte det i editoren der viser tekst på forsiden, men den tillader ikke JavaScript:-( Hvad gør jeg forkert? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rluch Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Da der nok er tale om en javascript fejl, kunne et link til siden med scriptet, være nyttigt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 prøv at pakke det ind i {literal}{/literal} Det du oplever er sikkert at den stopper indlæsningen af siden pga. en syntax fejl eller sådan noget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Du har glemt at skrive hvilken version du bruger hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 25, 2011 Author Share Posted September 25, 2011 Du har glemt at skrive hvilken version du bruger hehe Sorry ;-) og så glemte jeg det igen - men det er version 1.3 Du skriver pakke den ind i en {literal} - så er jeg lost...skal jeg blot skrive det udenom script koden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 25, 2011 Author Share Posted September 25, 2011 Da der nok er tale om en javascript fejl, kunne et link til siden med scriptet, være nyttigt! Eftersom det jo ikke virker, kan jeg ikke sende et link til en side, det er i min live shop, jeg har forsøgt at sætte det ind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Sorry ;-) og så glemte jeg det igen - men det er version 1.3 Du skriver pakke den ind i en {literal} - så er jeg lost...skal jeg blot skrive det udenom script koden? Ja fuldstændigt som hvis den var en <div></div> du ville pakke den ind i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 28, 2011 Author Share Posted September 28, 2011 Tak Tim - det skal jeg lige have testet af:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 29, 2011 Author Share Posted September 29, 2011 Update: Nu får jeg vist linket og har fået testet af, at jeg ikke blot skal have det statisk på alle sider men derimod på mine produkter i stedet. Men tricket med {literal}{/literal} gjorde i hvert fald at scriptet blev aktiveret - så tak for hjælpen. Jeg poster når det virker efter hensigten - jeg synes, det er en smart feature (det er jo snart jul) :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 1, 2011 Author Share Posted October 1, 2011 Scriptet virker ikke i IE (hvis andre skulle have prøvet det af), men det kigger de på pt. Jeg endte med at indsætte det øverst i blokken Send to a friend, da det så bliver et naturligt link i rækken af andre (når det ellers kommer til at virke rigtigt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Jeg har hjulpet www.billigegolftbolde.dk med at implementere det, og der virker det fint i IE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Ser her hvordan det spiller i min IE på din side: http://screencast.com/t/ZWpEEkk6CTAh (jeg gennemfører ikke opskrivningen, så måske det er der det går galt?) Noget helt andet er, du skriver det skal falde naturligt ind rækken af links, men hvis du gerne vil have folk til at trykke på det, så burde det måske ligge et mere "selvstændigt" sted ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 2, 2011 Author Share Posted October 2, 2011 Underligt, at det virker hos dig, så må det jo næsten være min browser? Jeg giver dig ret - jeg tror linket bliver overset, hvor det sidder nu. Jeg tror, det skal ud og sidde sammen med "Læg i kurv" i stedet. Lige nu er jeg ved at tilrette theme til version 1.4, så jeg venter med at gøre mere ved det, indtil jeg er opgraderet (nu skal det altså være....) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Hvem der bare havde tid til at rette det hele til God arbejdslyst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts