Sarah1101 Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Mine oversættelser forsvinder nogengange helt pludseligt... Er der andre der oplever dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Nogle gange helt pludseligt ? Er det når du opdaterer dine oversættelser at de ikke gemmes ? Eller er det helt spontant de forsvinder ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted February 18, 2009 Author Share Posted February 18, 2009 Tak for lynhurtigt svar ;-)Egentlig troede jeg at det var helt pludseligt, men jeg er nu kommet frem til, at det er når jeg opdaterer...Der er nogle småfejl, som irriterer mig helt vildt, og det kan vel ikke passe at jeg ikke kan redigere i oversættelsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Jeg havde samme problem. Jeg er ret sikker på at det er din server der har problemet. Serveren har sikkert en suhoshin patch installeret - og denne patch begrænser det antal parametre man kan overføre med $POST og $GET. Det kan dog rettes i serveren, men det er du nødt til at snakke med din host udbyder om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted February 19, 2009 Author Share Posted February 19, 2009 Jeg havde samme problem. Jeg er ret sikker på at det er din server der har problemet. Serveren har sikkert en suhoshin patch installeret - og denne patch begrænser det antal parametre man kan overføre med $POST og $GET. Det kan dog rettes i serveren, men det er du nødt til at snakke med din host udbyder om. Okay - vil det bare sige, at jeg kontakter gigahost og fortæller om mit problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Jeg har også gigahost og du kan selv fikse det - jeg finder lige info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Log ind på gigahosts kontrolpanel. Klik på dit domæne. I toppen af siden klikker du på "PHP-opsætning" og bagefter på "Skift PHP-indstillinger (php.ini)". Nederst på siden finder du "suhosin.post.max_vars" og sætter den til 10000 og bagefter sætter du "suhosin.request.max_vars" til 10000. Klik på "Skift opsætning" og så burde det virke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted February 19, 2009 Author Share Posted February 19, 2009 DU ER GANSKE ENKELT FANTASTISK!!!!!!!!!!Ej, hvor har jeg bøvlet med det her! 100000000 tak - kan man ikke give point? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 no problemo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts