Torben Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 HejJeg har i Admin - Catalog sat en Før moms detailpris, Moms 25%, og der vises under Samlet detailpris prisen incl. moms. Men i butikken vises Før moms prisen, og i Kurven i shoppen står der ikke noget om moms - heller ikke, når man klikker sig frem til Fragt og Betaling. Hvad mangler jeg at gøre?Vh Torben Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Kig i administrationsinterfacet under indstillinger -> produkter -> punkt 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
snaab Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Hey,kan heller ikke få den til at vise prisen med moms ? Hvor er det helt nøjagtigt man indstiller dette ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maze Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Jeg har præcis samme problem... pludselig forsvandt momsen på 25 %, uden at jeg har stillet på noget inde i administrationspanelet... nogen som har fundet ud af at løse det?I got the exact same problem… suddenly the “moms” on 25 % disappaered from all the prices on the webshop, even thought I didn’t change anything in the Administration panel…Help please…! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maze Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Ok, I found out that one other of out team members had made Denmark into a new zone outside Europe, and Denmark was not checked on the moms-list “Betaling -> Moms -> rediger moms” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts