Torben Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 HejJeg har forsøgt at finde ud af, hvordan en kunde kommer til at betale porto i forhold varens vægt. Kan nogen hjælpe mig?Vh Torben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 HejJeg har forsøgt at finde ud af, hvordan en kunde kommer til at betale porto i forhold varens vægt. Kan nogen hjælpe mig?Vh Torben Jeg er lige med her... Synes bare det er lidt en dum måde at afgøre porto på. Jeg sælger fx tøj, og det vejer jo ingenting ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Porto efter vægt er nogenlunde simpelt. Du opretter en fragtmand og på denne fragtmand definerer du nogle vægt intervaller. Disse vægt intervaller kan du så tildele en pris til.Kig administrationsinterfacet under fragt - vælg fragt efter vægt og definer vægtgrænserne og priserne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts