Sund-og-smuk.dk Posted September 21, 2011 Share Posted September 21, 2011 Hej Prestashoppere :-) Jeg har været ved at prøve vedhæftet modul på min shop, udviklet af prestadyr. Det virkede til at starte med men pludselig virker det ikke mere? Modulet gør at der kommer en popup når man forlader siden. (med en tilmelding til vores nyhedsbrev) Jeg havde rette lidt i teksten mm, men selv om jeg installere modulet på ny, dukker popup'en ikke op igen. Jeg bruger version 1.4.4.1. Er der nogen der har et godt bud på hvad der kan være gået galt? På forhånd tak. popup.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Interessant modul, personligt hader jeg popups på vej ud af en side, men jeg er egentlig lidt nysgerrig for at hører hvor mange signups du får på den konto? Et interessant twist på modulet kunne et spørgsmål om hvorfor kunden forlader siden, fx i stil med: Jeg fandt ikke det jeg søgte Produkterne var for dyre Udvalget var for små eller lignende, hvis man er heldig så kan man måske få noget brugbar information ud af det, men det kræver nok at man ikke er alt for agressiv. Undskyld jeg lige tog tråden, jeg har desværre ikke noget svar på dit spørgsmål :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted October 7, 2011 Author Share Posted October 7, 2011 Ja jeg vil give dig ret, popups kan være irriterende hvis de ikke re relevante. Mange gange vil folk jo gerne have tilbud og nyheder hvis de synes shoppen er interessant, man bare ikke lige er klar til at købe nu, men et spørgeskema kunne også være en mulighed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Jeg har opdateret modulet, så det også virker med 1.4. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted October 14, 2011 Author Share Posted October 14, 2011 Endnu engang viser du dig fra din bedste side kjeld :-) Jeg kan dog stadig ikke få det til at virke på min side, som kører med version 1.4.4.1?? Mange tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts