DanielBN Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 Når en kunde logger ind og vil se sin ordre oversigt er der forskellige links at trykke på. eks ordre nr. og detalier. disse er lavet som links, dog sker der intet når man trykker på dem. er det ikke muligt at lave således at kunden kan trykke på ordren og se hvad han har bestilt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 Det virker da fint (PrestaShop 1.4.4.1). Kører du med standard theme? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted September 24, 2011 Author Share Posted September 24, 2011 kører version 1.4.4.0 for at opgradere til 1.4.4.1, kan jeg så bare trykke på "update" for så kan jeg da teste om det virker hos mig i den version.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 Update virkede for mig. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted September 24, 2011 Author Share Posted September 24, 2011 ok.. prøver.. lige et lille spørgsmål til dig. på din butik, butikki, har du et "find os på facebook" ikon. koderne til ikonet og links mm har jeg fra facebook, det laver den selv når man har en side derinde, men hvordan får man dem over på sin webshop? forestiller mig det er et cms modul man skal ændre i, er det korrekt, og kan man få et hit til hvor man skal skrive det ind? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 Jeg husker ikke helt, hvor jeg fik modulet fra. Måske det her: http://www.prestashop.com/forums/topic/44618-module-facebook-fan-page-block-v01/ er noget du kan bruge? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts