JakobFriis Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Jeg er en anelse træt af selv at skulle checke RMA status hver dag. Er der nogen der kender et trick der får systemet til at sende en email når der oprettes en ny RMA ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Hmm hænger lige med på den her.. Meen det er jo dig der plejer at hjælpe mig såå ved ikke lige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 RMA.... Hvad er det helt præcist?Jeg er lidt interesseret i, om man kan få en mail når der kommer nye ordrer, når kunder opretter sig osv.? Ved ikke om det også er det i mener... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 RMA Se forklaring her http://en.wikipedia.org/wiki/Return_merchandise_authorizationMen det du efterlyser kunne være interessant at vide om det findes eller er på vej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 RMA Se forklaring her http://en.wikipedia.org/wiki/Return_merchandise_authorizationMen det du efterlyser kunne være interessant at vide om det findes eller er på vej? Takker ;-) Jeg bliver nødt til lige at dele min begejstring over at vi endelig er nogle stykker der kommunikerer herinde - det er fantastisk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 RMA Se forklaring her http://en.wikipedia.org/wiki/Return_merchandise_authorizationMen det du efterlyser kunne være interessant at vide om det findes eller er på vej? Nu er jeg ikke lige den skarpeste til engelsk, - men er det bare når en kunde ønsker at returnere en vare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Yep.. en formular kunderne udfylder når de vil returnere deres vare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Yep.. en formular kunderne udfylder når de vil returnere deres vare. Hmm, okay! Det håber jeg virkelig på, at kunne ordne over mail... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted February 17, 2009 Author Share Posted February 17, 2009 Jeps, men det er for at holde lagerstatus opdateret samt eventuelt at kunne udstede en rabatkupon eller gavekort på samme værdi. Det er da smartest at have tingene samlet et enkelt sted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Jeps, men det er for at holde lagerstatus opdateret samt eventuelt at kunne udstede en rabatkupon eller gavekort på samme værdi. Det er da smartest at have tingene samlet et enkelt sted. Det har du helt ret i... Synes bare der er mange ting sådan liiige at sætte sig ind i ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts