Hiller Posted September 18, 2011 Share Posted September 18, 2011 Hej Jeg skal Til at lave en webshop med prestashop og af den grund har jeg valgt Meebox som udbyder da de har oneclick funktion. Jeg var af den opfattelse at når jeg installerede prestashop via oneclick funktionen ville der komme et tema frem. Er der nogen der vil hjælpe med at give mig en step by step liste over hvad jeg skal gøre for at komme i gang med prestashop. Håber i vil hjælpe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shila Posted September 18, 2011 Share Posted September 18, 2011 Er det ikke magento one click installeren installerer? Hvis du skal have hjælp til magento, må du opsøge deres forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cami Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Jeg har samme kombi, Prestasho+meebox. Nu ved jeg ikke om du har fundet en loesning, men: Gaa ind i preferences -> appearances og scroll ned til tema, saa burde du kunne installere et af dem, der allerede er der. Ellers maa lede efter et passende tema, downlade det og faa det lagt derind, saa du kan installere det. Sidder selv i samme fase. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Det er ren volapyk for mig at bruge one-click-install på en prestashop installation hos Meebox. Jeg gør det altid fra bunden:-) Giver I os en update på, om det virker med f.eks. standard Prestashop theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted October 9, 2011 Author Share Posted October 9, 2011 Alt er i skønneste orden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts