Belkjaer Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Hej derude, Jeg ved godt at der ikke er mange der bruger DIBS, men er der nogen der ved hvor der ikke kommer nogen ordre frem på kundens konto, hvis man vælger at betale med DIBS. Jeg mener bare at, der kommer fint en ordre frem i ens ordreoversigt, hvis man bruger f.eks. PayPal eller bankoverførelse, men hvorfor gør der ikke når man bruger DIBS? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 har du downloadet det nyeste dibs modul? fik det nyeste modul installeret, og så virkede det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belkjaer Posted September 21, 2011 Author Share Posted September 21, 2011 DanielBN: Hvad version er det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 send mig din mail, så kan jeg sende dig den version jeg har. dog mangler der en lille funktion som gør at du kan vælge om kunden skal betale kortgebyr eller om du selv ønsker det men du kan få den version jeg har, den virker Link to comment Share on other sites More sharing options...
frisor Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 (edited) send mig din mail, så kan jeg sende dig den version jeg har. dog mangler der en lille funktion som gør at du kan vælge om kunden skal betale kortgebyr eller om du selv ønsker det men du kan få den version jeg har, den virker Hvilken version er det du bruger? Ejendomsmægler Tilbud Edited December 5, 2014 by frisor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Bruger version "1.1 af prestashop" og det virker for mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts