spunk187 Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Jeg bøvlede godt et år på for alvor at jeg kunne se resultaterne af mit SEO arbejde, og desværre betalte jeg i bagklogskabens klare lys alt for meget for det arbejde der blev udført. I den forbindelse stødte jeg på nogle gutter, som for langt færre penge kunne hjælpe mig med min Prestashop løsning. i dag ligger jeg nummer et på ALLE 16 ord jeg bruger i min SEO, og betaler det halve af, hvad jeg gjorde tidligere. Det har med andre ord betydet at jeg i dag ikke alene omsætter for meget mere, men jeg omsætter rent faktisk for mere fra organisk Google søgninger end fra AdWords, ligesom mine AdWords udgifter er blevet mindre. Jeg kan ikke tilbyde en eksakt pris på de ord I ønsker, da det altid kræver en særlig analyse af konkurrencen etc. Men hvis I har minimum 10 søgeord, som I gerne vil ligge nummer et på, så send mig en PM, så kan jeg vende tilbage med en pris per søgeord. Det er naturligvis fuldstændig uforpligtende - og kun til folk der ønsker hjælp til rimelige penge uden at det skal vælte budgettet. Typisk tilbagebetaler investeringen sig indenfor 3-6 måneder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Er det dig der laver SEO arbejdet, eller har du fået lavet noget SEO arbejde af nogen andre? Det virker underligt at du sender tilbud ud, hvis du er kunde hos et SEO firma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spunk187 Posted September 14, 2011 Author Share Posted September 14, 2011 Hej Tim Nej, jeg laver det ikke selv. Det er et firma, hvor jeg har en god bekendt, som kan tilbyde en lidt bedre pris end sædvanligvis. Jeg vil helst ikke nævne firmaet her, da folk der evt. bruger dem allerede evt. ønsker rabatter derigennem. Jeg har bare erfaret, at de har stor succes med mine søgeord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristianmh Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Det ville være interessant at få et link til din shop. Jeg synes det lyder lidt skummelt. Det er vel ikke black hat seo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Det lyder ualmindeligt skummelt... Et godt SEO firma behøver ikke fiske kunder på den måde der, mon ikke de ligger godt til i Søgemaskinerne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spunk187 Posted September 21, 2011 Author Share Posted September 21, 2011 Top 10 resultat på SEO. :-) Så bare rolig. Tror bestemt heller ikke de gafler kunder, det var bare et tilbud fra mig til jer uden nogen gevinst for mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts