Haggard.nl Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Ik heb een succesvolle update gedaan naar 1.4.4.1. Ik gebruik prestashop_alt template. Nu heb ik het volgende probleem: Als een klant een order plaatst, en gekozen heeft voor een betaling via overschrijving of acceptgiro, dan komt het systeem terug in my-account.php maar heeft geen order aangemaakt en het winkelwagentje blijft het geselecteerde product tonen. Ik ben er totaal los mee. HELP!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Appilone Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Hi, ik heb hetzelfde probleem. Was er al een oplossing voor gevonden? Ik ben er ook totaal los mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingeborg Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Heb hetzelfde probleem! Winkelmandje lijkt niets te "onthouden". Fors drama, klanten kunnen niet bestellen!! Wie kan mij helpen? De medewerker van Prestashop doet er al 3 dagen over, maar heb het idee dat het niet opgelost gaat worden zo. Groet, Ingeborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Hebben jullie de Cache al eens leeg gegooid? Deze staat in de FTP /tools/smarty/Compile en /tools/smarty/cache Wellicht dat dit een oplossing kan zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GvW Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 PrestaShop Apprentice, ik weet dat dat al een oude posting is maar graag zou ik willen weten of dit de oplossing is?Ik heb namelijk regelmatig hetzelfde probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts